Subject: Garantiikiri, ühisveevärgi- ja kanalisatsiooni rajatiste ehitustööd, Rae vald, riigitee nr 11334 Raeküla tee km 1,54 ja 1,62, 4-7/2020
From: "Toomas Teesalu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Ingvar Kosarv" <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Oct 2024 14:05:02 +0300

Tere

Edastan AS ELVESO garantiikirja vastavalt Transpordiameti 12.12.2023
kooskõlastusele nr 7.1-2/23/23958-2, p 3.

Lugupidamisega

Toomas Teesalu

VK järelevalve insener

AS ELVESO

Tel: 53 444 699

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.elveso.ee/> www.elveso.ee

Edastatud informatsioon on mõeldud ainult sellele era- või juriidilisele
isikule, kellele see on adresseeritud ning võib sisaldada
konfidentsiaalset ja/või salastatud materjali. Selle informatsiooni
läbilugemine, taasedastamine, levitamine või muul viisil kasutamine või
tegutsemine sellest tulenevalt teiste era- või juriidiliste isikute poolt
kui eeldatav saaja, on keelatud. Kui te saite antud sõnumi ekslikult,
palun võtke ühendust saatjaga ning kustutage materjal arvutist.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.